HTML

Cáfolatok

Más blogban megjelent hamisságok cáfolata

Friss topikok

  • fille: Kitartást és jó egészséget kívánok! Viszont ha egyszer az a bűvös pohár betelik Nálatok, csak a Jó... (2010.10.21. 17:14) 2010.10.12.

Linkblog

Archívum

2010.10.15./2

2010.10.20. 22:49 szalmon ella

El kellett mennünk Pestre, hogy elintézzük az új kerekesszéket és hazafelé bement a Feri az internetszolgáltatóhoz, hogy újra legyen elsősorban neki internet elérése.

Rendes volt a tulaj és visszakapcsolt minket, de csak egy gépre. Mint mondta nem szeretné ha újra szemét tartalmú leveleket kapna.

Ezért vettünk egy routert, hogy megosztható legyen. Valami miatt nem mükődött a megosztás. Leszólt, hogy mondja meg a Feri az IP címet. Feri megnézte és bediktálta. Erre üvöltve a párom jó édes q....anyját kezdte szidni és minden buzi köcsögnek elmondta.

Ezt már a párom nem bírta elviselni és közölte, nem fog semmiben sem segíteni neki./persze nem tartotta be/

Felmentem mert hívott és útszéli hangon nekem is előadta magát. Kértem /sokadszorra/ hagyja abba és ne szídja más édesanyját, inkább engem mocskoljon. Tovább folytatta, erre otthagytam.

Később vittem fel neki kaját és tovább mocskolodott hiába kértem, majd felkapott egy kést és megfenyegetett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatas.blog.hu/api/trackback/id/tr862387409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása