HTML

Cáfolatok

Más blogban megjelent hamisságok cáfolata

Friss topikok

  • fille: Kitartást és jó egészséget kívánok! Viszont ha egyszer az a bűvös pohár betelik Nálatok, csak a Jó... (2010.10.21. 17:14) 2010.10.12.

Linkblog

Archívum

2010.10.20 este

2010.10.20. 23:41 szalmon ella

Idáig tartott, hogy lereagáljam az irásait. Nem mentegetőzés volt a célom és remélem nem annak látszik. Csak én vagyok a másik oldal.

És nagyon fáradt vagyok. És nagyon elegem van.És nem tudom mit tegyek.

Mindent tönkretesz maga körül. Mindenkibe belerúg. Mindenkit gyilkol.

Csak az az ember jó aki egyetért vele, de ilyen csak pár napig akad, utánna megismerik és eltünnek az életéből. Ezután következik a mocskolódás és a nyilvános megszégyenítés.

Párommal sokszor ugrottunk egymásnak miatta.Már nem. Belerokkantunk és belebetegedtünk.

Nem tudom meddig bírjuk, de erőnk végén járunk.

Sokáig reménykedtem, hogy talál magának valakit akivel együtt élhetne és halálom után lenne valaki aki gondoskodik róla.Reménytelen.

Ő a fiam. Míg élek addig gondoskodom róla hiszem szeretem, vér a véremből. Félig meghaltam mikor kiderült mi a baja. És tovább haldoklom mert semmit nem tesz, hogy ne romoljon az állapota, viszont mindent megtesz, hogy ne javuljon.

Amit az emberekkel művel az nekem fáj. Sok mindenben igaza van, de a stilusa miatt eltűnik az igazság csak a gyűlőlete jön át.

A betegek rosszabbul lesznek ha az oldalát olvassák, már nem mennek oda.

Az orvosokat alázza és undorító stilusban kioktatja őket.

Nem tud pozitivan hozzáállni semmihez sem, pedig ez javítana az állapotán, inkább csak ül és gyűlőlködik, várja csodát, de érte nem tesz.

Ha valaha, valaki olvassa kérem segítsen mit tehetek érte.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatas.blog.hu/api/trackback/id/tr782387517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása