HTML

Cáfolatok

Más blogban megjelent hamisságok cáfolata

Friss topikok

  • fille: Kitartást és jó egészséget kívánok! Viszont ha egyszer az a bűvös pohár betelik Nálatok, csak a Jó... (2010.10.21. 17:14) 2010.10.12.

Linkblog

Archívum

Picit később...

2010.10.21. 03:44 szalmon ella

Tudtam nem alszik felmentem, remélve, hogy tudunk normálisan beszélni. Egy lánnyal beszélgetett épp, leültem és rámnézett. Ennyi gyűlőletet még nem láttam ember szemében.

Megkérdeztem miért csinálja ezt.

Nem vagyok az anyja és ennyi. Közben mondja a lánynak, hallod ez nevezi magát anyának.

Beszélt valamit valami 3 karmolásról a hátán amit esküszöm nem értettem, állítólag én csináltam.

Nem tudja mit beszél. Nem ezen a földön és nem ebben a világban él.

Ezt egy anyán kivül más nem bírná elviselni, évek óta így élünk.

Én már élni sem szeretnék, de akkor mi lesz vele.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatas.blog.hu/api/trackback/id/tr542387658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása