HTML

Cáfolatok

Más blogban megjelent hamisságok cáfolata

Friss topikok

  • fille: Kitartást és jó egészséget kívánok! Viszont ha egyszer az a bűvös pohár betelik Nálatok, csak a Jó... (2010.10.21. 17:14) 2010.10.12.

Linkblog

Archívum

2010.10.21.

2010.10.21. 03:27 szalmon ella

Négy óra. Még nem aludtam egy percet sem. Véletlenül megnéztem a fiam blogját és megállt a szívem.

Hogy lehet ily gyűlőlettel élni?

Hogy lehet így irni?

Elfelejtette a képeket amik pici korában készültek? Ahogy fürdettem? Ahogy a karomban tartottam?

Sosem süllyedtem oly mélyre, hogy mindezek ellenére megbánjam, hogy megszültem. Ő az én fiam, én hordtam 9 hónapig. Az utolsó három hónapot kórházban fekve töltöttem.

Ebbe is belemocskol.

 

Istenem segíts meg és bocsáss meg neki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatas.blog.hu/api/trackback/id/tr712387655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása