HTML

Cáfolatok

Más blogban megjelent hamisságok cáfolata

Friss topikok

  • fille: Kitartást és jó egészséget kívánok! Viszont ha egyszer az a bűvös pohár betelik Nálatok, csak a Jó... (2010.10.21. 17:14) 2010.10.12.

Linkblog

Archívum

2010.10.19./2

2010.10.20. 23:16 szalmon ella

Egész nap jöttem-mentem és nagyon elfáradtam. Fájt a szívem is. Kértem hagyjon picit pihenni. Épp ledöltem mikor hallom az ordítását. Ijedten felrohanok és ott anyázik, a szék egy darabja letörve/amiről nem tehet/.

Visszavittem a szobába és közben amit csak lehetett rám okádott. Mát volt agyvérzésem, szerencsére nem súlyos. Most viszont idegösszeroppanást kaphattam. Többször előfordult, hogy éjszaka elköszönök és mondom lefekszem aludni, mire leérek és mennék az ágyba, vagy már ott vagyok lecsörög, hogy szar a net vagy valami más hasonló problémája van ami nam várhat másnapig.

Ebéd.

Ugyanaz mint a többi kaja. Már régen megmondtam, hogy akkor viszek ételt ha kéri. Még így is órákig ott van az asztalon és mikor már jéggé dermedt akkor kezdi enni.

Most is ez történt, nem szólt nem vittem. Szólt vittem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatas.blog.hu/api/trackback/id/tr832387465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása